تولید کننده و عرضه کننده انواع شستی آسانسور

کلیدهای شاخص کلاس، کلاس هایی را نشان می دهند که با اعداد، حروف یا ترکیبی از اعداد و حروف نمایش داده می شوند. معنای دکمه های آسانسور که اعداد را به تنهایی نشان می دهند کاملاً واضح و مشخص است، زیرا هر عددی که روی کلید حک شده است نشان دهنده تعداد طبقه مربوطه در ساختمان است. به عنوان مثال، کلید 2 نشان دهنده طبقه دوم ساختمان است و بقیه اعداد یکسان هستند. به عنوان مثال؛ برج ها و واحدهای اداری یا مجتمع های مسکونی از ایستگاه های بیشتری برخوردارند و در نتیجه قرارداد های طولانی تری با شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور بسته می شود که در اکثر موارد از سرویس کار مقیم استفاده می کنند. همچنین انجام وظایف با اولویت بندی بر طبق اهمیت باشد و کارهایی که ناخوشایند هستند، در ابتدا انجام شود.

آسانسورهای هیدرولیکی برای راندن روغن به درون سیلندر و پیستون از پمپ فشار روغن، موتور و شیر صنعتی استفاده میکند، این عملکرد سبب به حرکت درآوردن اتاقک آسانسور می شود. نصب درب طبقات، درب طبقات همان درب هایی هستند که بر روی جایگاه توقف کابین آسانسور در طبقات مختلف نصب می­شوند. در واقع، فعالیت فیزیکی و ورزش باعث آزاد شدن اندورفین می شود که به شما احساس خوبی می دهد و همچنین می تواند توجه شما را از نگرانی های روزانه دور نماید. یک قفل مکانیکی و الکتریکی برای درب های طبقات در نظر گرفته می شود تا زمانی که کابین آسانسور در یک طبقه قراردارد، درب طبقات دیگر باز نشود. همانطور که می دانید اگر درب های طبقات نباشند و ممکن است ورودی چاه آسانسور مسدود نبوده و مثل پرتگاه باشد و افراد به داخل چاه آسانسور سقوط کنند و دچار آسیب های جبران ناپذیر شوند. جنس درب آسانسور در طبقات می تواند با توجه به سلیقه افراد متفاوت باشد اما معمولا از فلز با تزئین استیل طرح دار استفاده می شود.

  • انقباض های حرارتی در ساختمان ها معمولا منجر به ایجاد درز و شکاف به روی دیوارها می شود.
  • در آسانسور تمام وزن کابین و مسافرین توسط یوک به سیم بکسل ها و یا سیستم هیدرولیک منتقل می شود.
  • از مزایای آسانسور روملس می توان به نصب سریع آسانسور، کم حجم بودن قطعات و لوازم، انجام سرویس راحت، دسترسی آسان به تمام تجهیزات در داخل چاه اسانسور، کاهش چشمگیر در مصرف برق، صدای ترمز خیلی کم و سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.
  • در بسیاری از ساختمان ها فضای کافی در راه پله ها و نورگیرها برای نصب آسانسور وجود دارد و مرحله نصب آسانسور به راحتی و با هزینه ای مناسب انجام می شود.
  • زمانی که ماشین وارد کابین می شود، به خصوص در طبقات بالاتر به دلیل تراکم روغن موجود در شلنگ هیدرولیک و جک باعث ایجاد اختلاف تراز بین کابین و طبقه می شود که این مورد در صورتی که بیش از حد طبیعی باشد تابلو فرمان دستور لول کردن مجدد را به کابین می دهد و همترازی کابین و طبقه به صورت اتوماتیک صورت می گیرد.

یکی از محبوبترین انتخابهای دیگر برای این سیستم بجز مورد بالا که Geared نامیده میشود استفاده از شیوهی گیرلس Gearless است که در آن از گیربکس حلزونی استفاده نمیشود. موتورهای گیرلس به دلیل نبود گیربکس از نظر حجم کوچک تر از موتور های گیربکس آسانسور می باشد و باعث نصب آسانتر آسانسور،به حداقل رساندن هزینه ها و تعمیرات میشود. ریل مناسب برای کابین و وزنه تعادل آسانسور را بر حسب ظرفیت ، ارتفاع و سرعت آسانسور می توان انتخاب نمود. همانگونه که پیشتر نیز خواندید، انتخاب مناسب آسانسور با توجه به مزایا و معایب هر نوع از آسانسورها میتواند صورت بگیرد. اما آسانسورهای هیدرولیکی نیاز به وارد کردن فشار و هل دادن کابین برای حرکت آن دارند که در نتیجه انرژی بیشتری را میطلبند.

اندازه و ابعاد استاندارد آسانسور و راه پله

هرچه نصاب و تعمیرکار آسانسور از دانش و تجربه بیشتری برخوردار باشد، نصب و تعمیر آسانسور با ایمنی و اطمینان بیشتری انجام می شود. انتخاب آسانسوری که برای نصب در قسمت بالکن ساختمان های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد از نوع هیدرولیکی بهتر است. دلیل این امر این است که برخی از قطعات به موقع برای تعمیر یا تعویض شناسایی نمی شود. به دلیل حذف گیربکس در موتورهای گیرلس آسانسور، راندمان بهتری به نسبت موتورهای گیربکس دار دارد و همچنین لرزش و صدایی در کابین این آسانسورها مشاهده نمی شود. به همین علت مشاهده می شود طی سالیان اخیر سوانح و حوادث مرتبط با آسانسور رشد قابل توجهی یافته است.

تولید کننده و عرضه کننده انواع شستی آسانسور

از این نوع محصولات می توان برای برج های مسکونی نیز استفاده کرد که تنوع کابین زیادی دارند و همینطور می توان کابین این نوع آسانسورها را به صورت اختصاصی سفارش آسانسور متالیفت داد. نصب آسانسور در نمای ساختمان با پیشرفته ترین بالابرها و با کیفیت ترین محصولات انجام می گیرد. در ادامه، با توجه به گسترده بودن قطعات و اجزای آسانسور ، مهم ترین قطعات آسانسور و عملکرد آن ها تشریح می گردد. عدم شاقول و تراز بودن دستگاه اسانسور کارگاهی یکی از مواردی است که بعدا می تواند بسیار مشکل آفرین وهزینه ساز باشد . نصب آسانسور خانگی با نصب آسانسور صنعتی و آسانسور در ساختمان های تجاری و برج های مرتفع، متفاوت است. پس از آن که مدل آسانسور برای یک ساختمان انتخاب شد، نوبت به نصب آسانسور میرسد.

معنی  دکمه R  در آسانسور

عدم وجود این وسیله در ساختمان های چند طبقه رفت و آمد افراد را سخت می کند و از ارزش ساختمان می کاهد. برندهای معتبری نظیر KONE و SCHINDLER در صنعت آسانسور، سالیان سال خط تولید فعال آسانسورهای کششی را داشته اند و به عنوان برندهای سرآمد این حوزه در جهان شناخته میشوند. در مراکز درمانی کوچک که حداکثر 3 طبقه دارند، می توان از آسانسور هیدرولیکی استفاده کرد. از این رو به منظور پیشگیری از هر گونه خطر احتمالی حتماً مقاومت مکان نصب آسانسور باید توسط افراد متخصص چک شود. برای نصب آسانسور در نمای خانه می بایست بر اساس قانون شهرداری برای نصب اقدام کنیم و در صورت عدم نصب آسانسور در مشاعات نیز به دریافت مجوز است.

اولین عدم تطابقی در کابین زیاد مشاهده می شود اکثر نصابان در محاسبه ظرفیت اسانسور به علت نداشتن آگاهی از جدول ظرفیت استاندارد وسایر شروط تعیین ظرفیت در تعیین ظرفیت اشتباه می کنند. در این مرحله، کابل برق سه فاز (از محل نصب کنتور تا موتورخانه آسانسور) و سیم ارث نصب می شوند؛ همچنین چنانچه فاصله کنتور تا محل نصب تابلو برق سه فاز بیش از اندازه های استاندارد باشد، این اندازه ها باید محاسبه شده و در سایز کابل تغییرات لحاظ گردد. در برخی موارد متخصصان آسانسور هر کدام در یکی از بخش های نصب، تعمیر و پشتیبانی (نگهداری) به صورت تخصصی کار می کنند.

در محاسبه ظرفیت های آسانسور برای هر فرد ۷۵ کیلو در نظر گرفته می شود علاوه بر آن قیمت نصاب میتواند با توجه به طبقات، ظرفیت و سایر موارد افزایش پیدا کند. برای جلوگیری سقوط اجسام خارجی به داخل چاه باید لبه هایی به ارتفاع ۵۰ میلیمتر در اطراف کلیه سوراخهای باز کف موتورخانه ایجاد شود. نصب آسانسور در ساختمانهای قدیمی بسته به نوع آسانسور و محل نصب آن مرجع متفاوت است. امروزه به دنبال رشد جمعیت شهرنشین، افزایش تعداد و تراکم ساختمانها و همچنین افزایش نسبی شهروندان دارای خودرو، مسئله تامین پارکینگ برای خوروها روز به روز جدی تر شده است و سازندگان آپارتمانها نیز به منظور تامین هر چه بیشتر فضای پارکینگ، تمایل به افزایش تعداد طبقات در فضای زیرین ساختمان ها دارند. میتوان گفت که یکی از مهمترین قطعات آسانسور اینکدر است که با استفاده از آن میتوان تعداد پالسها و میزان را به درستی مورد بررسی قرار داد و تنظیمات لازم در مورد حرکت کابین آسانسور را تشخیص داد. براکت ریل آسانسور انواع و اقسام مختلفی دارد که ما برحسب نیاز آسانسور مانند ظرفیت کابین آسانسور، ترمز و سرعت حرکت براکت مورد نظر خود را انتخاب میکنیم.

توی این پک فوق العاده،آموزش اسانسور رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! اگر شما دوست عزیز قصد نصب آسانسور در منزل یا شرکت خود را دارید، می توانید با شماره های موجود در این وب سایت تماس حاصل فرمایید تا پس از دریافت مشاوره این شرکت متخصصین خود را به محل اعزام کنند و پس انعقاد قرارداد نصب آسانسور، طبق آن دستورات شروع به کار کند. از آنجا که قطعات آسانسور به صورت مجزا به ساختمان آورده و در آنجا به هم وصل می شوند، نصاب آسانسور باید از توان بدنی خوبی برای حمل و اتصال این قطعات برخوردار باشد. آسانسورهای مسکونی با ظرفیت بین 4 نفر تا 16 نفر قابل سفارش هستند و دارای دو پلان داخلی و خارجی می باشند.