ترفند های Call Of Duty Warzone ؛ رازها و نکات + ویدئو

تقریبا میتوان گفت تمام بازیهای فرانچایز کالاف دیوتی گیمپلی بسیار جذابی دارند و گیمرها میتوانند ساعتها از انجام بازیهای این فرانچایز لذت ببرند و هیجانزده شوند. حساب رسمی توییتر پابجی موبایل، به تازگی تاریخهایی را که بازیکنان میتوانند انتظار تماشای این کنسرت مجازی را داشته باشند، اعلام کرده است. شما میتوانید نسخه اندروید پابجی موبایل را از فروشگاه رسمی گوگل پلی دریافت و نصب کنید و همچنین کاربران iOS باید از طریق اپ استور اپل اقدام به دانلود و نصب آن بپردازند. تنها اطلاعاتی که به طور رسمی میدانیم این است که بازی بعدی توسط اسلجهمر گیمز ساخته میشود و همانند مدرن وارفر و کلد وار با وارزون هماهنگ خواهد بود. اسلجهمر گیمز پس از اتمام ساخت Modern Warfare 3 توسط اکتیویژن به عنوان سومین توسعهدهنده کالاف دیوتی انتخاب شد.

اما چیزی که نام Modern Warfare را به عنوان یک بازی افسانهای ثبت کرد بخش چندنفره انقلابیاش بود – اصلا به همین دلیل است که میگوییم کالاف دیوتی در واقع اینجا متولد شد. مدت کوتاهی پس از انتشار وارزون، Call of Duty: Modern Warfare 2 به صورت ریمستر شده در ماه مارچ برای پلی استیشن 4، و یک ماه بعد برای پیسی و ایکس باکس وان منتشر شد. آیا از وارزون، کاد موبایل و نسخههای اخیر سری رضایت دارید؟ خوشبختانه امکان اجرای بازی کالاف دیوتی موبایل روی کامپیوتر وجود دارد و از آنجایی که با یک پروژه شرکت «تنسنت» روبهرو هستیم، میتوانیم از شبیهساز بازی اندروید آن به نام «Gameloop» (گیم لوپ) استفاده کنیم. دقت کنید که مبلغ ها به تومان هستند؛ درصورت خرید امکان لغو سفارش وجود ندارد. هنگامی که به دشمنان نزدیک میشوید به شکل ثابت یکجا نمانید و از جابجایی های سریع استفاده کنید، این جابجایی ها باعث میشود که تمام تیرهای حریف به شما برخورد نکند، اگر هم تیراندازی خود را بر روی حالت اتوماتیک گذاشته باشید کار برایتان آسانتر شده و راحت تر می توانید تمرکزتان را بر روی حرکت کردن بگذارید. بعد از اینکه بازی را دانلود می کنید ظاهرا همه ی محتوایی که در بازی قرار دارد را دانلود کرده اید اما واقعا اینطور نیست، یک تب دانلود وجود دارد که میتوانید محتواهای اضافی را که سازندگان برای بازی منتشر میکنند را دانلود کنید؛ برای این کار هیچ اجباری نیست و یک گزینه اختیاری است اما دانلود کردن این محتوای اضافی باعث میشود به محتوای بیشتری دسترسی داشته باشید و حسابی دستتان باز خواهد بود.

این کاربران میتوانند آیتمهای بازی را هم باز کنند که اگر بازی Modern Warfare را خریداری کردهاند این آیتمها به حالت مولتیپلیر بازی اضافه خواهد شد. بهطورکلی گیمرها میتوانند بهجای خرید باندلها با استفاده از سیپی باارزش خود، بتلپسها را خریداری کنند و بهمرورزمان تمام آیتمهای جذاب داخل باندلها را بهصورت رایگان به دست آورند. گفتنی است که بازیکنان در آمریکای شمالی و جنوبی از ۲۲ تا ۲۳ و ۲۹ تا ۳۰ ژوئیه میتوانند در این کنسرت شرکت کنند. زیرا با اینکار شما آسیب و دمیج قابل توجهی خواهید دید و حتی ممکن است که جانتان را نیز از دست بدهید. مولتیپلیر در بخشهایی همچون Team Deathmatch یا Domination و Kill Confirmed قابل بازی است و بسیاری از مپهای محبوب بازیهایی همچون Modern Warfare و Black Ops 2 هم در آن حضور دارند. به همین منظور در توییتی دیگر اعلام شده که بازیکنان در ۱۵ جولای (۲۴ تیر) میتوانند بلیت رایگان این کنسرت را درون بازی دریافت کنند و در روز پس از آن بستهی مربوط به آن قابل دریافت است. با خرید یوسی ارزان از سایتهای معتبر، میتوانید سلاح و مهمات خود را به روز و قدرتمند، نگه دارید. برای بازدهی بیشتر یک زمان مشخص و معین برای اشتراک گذاری ویدیوها انتخاب کنید به طور مثال هر هفته هر سه روز یکبار و یا هرروز میتواند گزینه مناسبی باشد.

با اینکه توسعه دهندگان سعی میکنند با استفاده از خلاقیت خود و استفاده از گزینه های اتوماتیک اینکار را راحت کنند اما باز هم باید کنترل کردن بازی را در پابجی موبایل شخصی سازی کنید و به یک حالت بهینه دست پیدا کنید. این بازی محصول کمپانی معروف اینفینیتی وارد است که به کمک شرکت اکتیویژن توسعه یافته و منتشر شده است. بازی پابجی یک بازی ویدئویی بتلرویال رایگان است که توسط Lightspeed & Quantum توسعه پیدا کرده است. البته قبل از آن، یک بازی کالاف دیوتی دیگر هم داشتیم که جا دارد به آن هم اشارهای داشته باشیم. اگر از بازیکنان پابجی موبایل باشید، خیلی خوب میدانید که احتمال درگیری با دیگر بازیکنان در محیط این بازی به شدت بالاست و این درگیریها ممکن است که به قیمت جانتان نیز تمام شوند. لذت متفاوتی را میتوان در هک و چیت بازی کالاف دیوتی موبایل احساس کرد.

چطور پابجی موبایل را روی کامپیوترهای شخصی نصب کنیم؟ PUBG: New State چه تفاوتهایی با پابجی موبایل دارد؟ اگر ایمیل دارید قبلا برای خودتون باز کردید Existing بزنید و اگر هم ندارید میتونید New رو انتخاب کنید ما در آموزش چون از قبل ایمیل داشتیم Existing انتخاب کردیم. همچنین یک سایتی مانند ایران موجو را برای خرید یوسی پابجی موبایل انتخاب کنید تا در مواقع ضروری اقلام مورد نظر خود را به سرعت تهیه کنید. با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل شما میتوانید آیتمهای کاربردی و اسلحههای قدرتمند این بازی را به دست آورید. انواع اسلحهها و گجتهایی که با استفاده از خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوان آنها را به دست آورد، در این مود بازی کاربرد دارند.

روشهای زیادی برای تهیه پول این بازی وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. به همین خاطر آنها باید به دنبال روشهای دیگری برای خرید پول این بازی جذاب باشند تا بتوانند از انجام آن نهایت لذت را ببرند. ۳- اگر فیسبوک و توییتر را انتخاب کردید، سایر مراحل را انجام داده و اکانت تان را به بازی متصل کنید. پس آن از نوار باز شده در قسمت چپ سایت یا با مراجعه به سبد خرید میتوانید مراحل خرید را ادامه دهید. ۲- شبیه ساز Gameloop را نصب کرده و منتظر باشید AOW Engine نصب شود و مراحل آن به طور کامل طی گردد. در مقاله دانلود و نصب پابجی موبایل نحوه نصب کامل این بازی را بر روی هر دو سیستم عامل آموزش داده ایم و همچنین به سوالات متداول کاربران از جمله امکان نصب بر روی گوشی های ضعیف و فضای موردنیاز و سایر موارد پاسخ داده ایم. شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که چگونه کال آف دیوتی موبایل را روی کامپیوتر بازی کنیم؟ چندین راه وجود دارد که میتوانید با آنها سلاح و مهمات تهیه کنید.

برای خرید این واحد پولی شما نیاز به یک سایت خرید یوسی معتبر دارید که ایران موجو در این زمینه برندی قابل اطمینان و ثابتشده است. در واقع تغییر دادن هر بخش به سبک بازی و تلفن هوشمند یا تبلتی که در اخیتار دارید، بستگی دارد. به تنظیمات بازی بروید و تب گرافیک را باز کنید، اگر در بازی کمی احساس کندی می کنید سعی کنید تنظیمات گرافیکی را پایین بیاورید و بر روی پایین ترین حالت ممکن قرار دهید اما اگر از یک تلفن هوشمند قدرتمند استفاده میکنید نیازی نیست این کار را انجام دهید؛ یک گزینه خودکار هم برای این کار در نظر گرفته شده که گاهی خوب کار نمیکند و گرافیک بالاتر را به نرخ فریم ترجیح میدهد. بازی های موبایل پیشرفت های چشمگیری داشته اند و دیگر مانند گذشته بازی های ساده ای نیستند که فقط برای چند ساعت سرگرمتان کنند، تلفن های همراه هم سخت افزار محدودی دارند و باید بدانید که برای اجرای یک بازی همچون پابجی موبایل احتیاج دارید که تلفن همراهتان در بهینه ترین حالت ممکن قرار بگیرید. چگونه در پابجی موبایل لگ و کندی کمتری داشته باشیم؟ برخی از بازیکنان گزارش کردهاند که بازی آنها لگ دارد که یکی دیگر از کد های تقلب بازی پابجی است.

این سلاح بیشتر برای نبردهای نزدیک و متوسط به درد میخورد و برای اهداف راه دور گزینه مناسبی نیست. این بهترین راه برای بررسی سلاحها، تنظیمات و سیستم کنترل است. نکته: تمام تنظیماتی که در اعمال کردید قابل تغییر هستند و هرگاه خواستید میتوانید تنظیمات اعمال شده را تغییر داده و به حالت پیشفرض بازگردانید و یا حالت های دیگر را تست کنید تا به بهترین تنظیمات دست پیدا کنید. هر چند دقیقه، منطقه قابل بازی نقشه شروع به کوچک شدن به سمت یک مکان تصادفی میکند، به طوری که هر بازیکنی که در خارج از منطقه امن گرفتار میشود، به تدریج آسیب میبیند، و در نهایت اگر منطقه امن به موقع وارد نشود، حذف میشود. با این حال با توجه به اینکه کمتر از یک ماه دیگر تا برگزاری آن باقی مانده، احتمالا به زودی شاهد منتشر شدن جزئیات بیشتری خواهیم بود. پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل بازار بازی های بتل رویال روی پلتفرم های مختلف را به سلطه خود درآورده اند، این روزها هم شاهد جنجال های اپل و اپیک گیمز هستیم و مشخص نیست تا چه زمانی ادامه داشته باشد اما اگر این دعواها به زودی حل نشوند قطعا بر روی آینده بازی فورتنایت نیز اثر گذار خواهد بود و به محبوبیت سایر بازی های این سبک اضافه میشود.

سخت افزار و اینترنت، اگر در بازی لگ دارید قطعا به این دو عامل مربوط است، برای اینکه از سخت افزار به شکل بهینه استفاده کنید قسمت بالایی را به طور کامل انجام دهید. یوسی پابجی یکی از دو ارز اصلی بازی است و دیگری AG نام دارد. وارزون همچنین توانست از همان ابتدای انتشار بازیکنان بسیار زیادی را به خود جذب کند، که یکی از عوامل اصلی آن انتشار در اوایل پاندمی کووید-19 و خانهنشینی مردم بود. 7. سه بخش تنظیمات اصلی حساسیت شامل دوربین، ADS و ژیروسکوپ است که به دلخواه خود میتوانید تنظیم کنید. قابل دسترس بودن در هر زمان و مکان، فاکتور بسیار مهمی است که ارزشمندی این بازی را فارغ از تمام محدودیتهایی که دارد، اثبات میکند.

از طرفی بازی کال آو دیوتی: وارزون نیز تاکنون رویدادهای جذابی نظیر گودزیلا و کونگ را ارائه کرده سایت e-games است. کنترل این بازی تجربه بسیار بهتری نسبت به دیگر آثار همسبک موبایل ارائه میدهد؛ البته اگر با بازیهای موبایل سروکار نداشته باشید و انتظارتان از کنترل بازی چیزی در حد و اندازه کنسول یا پیسی باشد، کنترل نسخه موبایل میتواند اعصابتان را خرد کند. ۳- پابجی موبایل را از فروشگاه Gameloop پیدا کرده و سپس اقدام به نصب این بازی کنید، منتظر باشید که دانلود بازی به اتمام برسد. شما برای اجرای پابجی موبایل به صورت روان به یک تلفن هوشمند مجهز به اندروید ۵.۱.۱ و دو گیگابایت رم نیاز دارید، علاوه بر این به ۲ گیگابایت فضای خالی بر روی تلفن هوشمندتان برای نصب این بازی نیاز خواهید داشت. بهتر است بدانید شرکت اکتیویژن کالاف دیوتی موبایل را در سال 2019 برای علاقهمندان به مجموعه بازی های کالاف عرضه نمود. همتیمیهای خود را احیا کنید: پروازهای بازگشت به بازی وجود دارد که از طریق آنها میتوانید مجددا وارد بازی شوید، اما همتیمیتان شما را احیا کند بهتر است. مواردی که بصورت Auto تنظیم شده اند ، عملکرد متناسب با سخت افزار شما را برنامه ریزی میکنند.

از نسخه ی دهم بازی به بعد، چند نقشه به بازی شد که میتوانید از میان آنها نقشه مورد علاقه تان را انتخاب کنید و به بازی بپردازید، نقشه های Erangel, Miramir, Sanhok and Vikendi که هرکدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند و باید سعی کنید به مرور زمان نقاط مختلف مپ را برای لوت کردن و پنهان شدن هرچه بیشتر پیداکنید، اگر هم حالت نقشه ها را بر روی رندوم بگذارید بازی به طور رندوم برایتان نقشه های بازی را قرار خواهد داد و به نوعی تعادل را برقرار خواهد کرد. نقشه هایی مانند Killhouse ، Hijacked و Nuketown مخصوص اسلحه های SMG هستند چون در این نقشه ها بیشتر نبرد بصورت نزدیک و تن به تن است. مثلا اسلحه و مهمات در این بازی حرف اول را میزند. ۸- حلقه گازی به سرعت تنگ میشود و در صورت ورود به آن، به بازیکن آسیب میزند. در حالی که بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare هنوز هم ماهها پس از انتشار در حال پیشرفت است، جدیدترین و بزرگترین مورد اضافه شده به جز رقابت آنلاین آن، حالت وارزون بتل رویال نام دارد که برای رایانههای شخصی، کنسولهای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شده است.

تنسنت به خوبی توانسته است ماموریت بازسازی این بازی روی پلتفرم موبایل را با موفقیت انجام دهد و تا جایی که میتواند، تجربهای بینقص و البته جدید را تحویل بازیکنان دهد. شما میتوانید پابجی موبایل را از طریق گوگلل پلی و به آسانی نصب کنید، بازی پابجی موبایل دارای دیتای اضافی بوده اما اگر از طریق پلی استور به نصب بازی بپردازید دیگر نیازی به نصب دیتای اضافی ندارید و اینکار به صورت اتوماتیک برایتان صورت خواهد گرفت، یا اینکه اگر از مایکت و با آی پی ایران اقدام به دانلود کنید، ترافیک شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.