بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سفینه-بک لینک گلدلینک

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سفینه-بک لینک گلدلینک

در واقع می توانید با ایجاد محتوایی که واقعا برای کاربران مفید و سودمند باشد، شانس خود را برای کسب بک لینک بیشتر بالا ببرید. لینک نوفالو معمولا بر رتبه بندی صفحات سایت تاثیر نمی گذارد اما گاهی اوقات تاثیر کمی ایجاد می کند. از آنجا که لینک سازی خارجی نیاز به زمان و تلاش زیادی دارد همیشه به دنبال لینک دهی فالو باشید و این موضوع را در الویت خود قرار دهید. اما اگر لینک نوفالو شده نیز به سایت شما دادند، زیاد ناراحت نشوید، زیرا این امکان وجود دارد که این بک لینک بر سئو وب سایتتان تاثیر مثبت بگذارد. بک لینک ها هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران نهایی مهم هستند.

  • هرچه که همبستگی بین متن و موضوع بک لینک بیشتر باشد، ارزش لینک هم بیشتر خواهد شد.
  • © ۱۴۰۱ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال نردبانمی‌باشد و هر گونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد.
  • اگر دیدید نام شما در این صفحه و در لیست فروشندگان وجود دارد اما به سایت شما لینک نشده، می‌توانید با وبمستر سایت تماس بگیرید و از او بخواهید که به شما بک لینک بدهد.
  • در واقع گوگل در الگوریتم خود فیلتری به نام “الگوریتم پنگوئن” دارد.
  • برای این کار، مطالب سایت رقیب خود را پیدا و منبع لینک‌ها (بک‌لینک‌ها) را بیابید.
  • کار پنگوئن گوگل این است که دنبال استراتژی‌های لینک سازی در بخش سئو کلاه سیاه برود.

پس ما علاوه بر اینکه باید لینک فالو بسازیم باید لینک نوفالو هم بسازیم. همچنین اگر قصد دارید کار تولید محتوای تخصصی را به یک تیم حرفه ای و این کاره بسپارید به شما توصیه میکنیم از خدمات تولید محتوا و طراحی صفحه محصول ب م م استفاده نمایید. سپس بر روی هر وب سایت کلیک کنید تا ببینید که کدام یک از صفحات آنها به صفحه شما لینک داده‌اند.

با بهترین لینک های رقیب هایتان مهندسی معکوس انجام دهید

در این فصل، چند مورد از استراتژی های مورد علاقه ام را برای ساخت بک لینک بهتون نشون می دم. اگر به نظر شما هم این مطالب مفید اند، در صفحه منابع سایتتون لینکش را قرار بدین. حالا نوبت آن است که آهن ربای لینکی که درست کردین را به تعداد زیادی بک لینک با کیفیت تبدیل کنید. به عبارت دیگه، اگر می خواهید جایگاه خوبی در گوگل به دست بیارین، باید روی بک لینک های با کیفیت تمرکز کنین.

انواع بک لینک‌

یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت بک لینک استفاده از «پست میهمان»‌ است. در حقیقت، مشابه روش‌های گفته شده، برای سایر سایت‌ها نویسندگی خواهید کرد و از این طریق و با توجه به این‌که می‌دانید بک لینک سایت چیست به مطالب خود لینک می‌دهید. از طرفی، اگر شرایطی پیش آید که تمایل برای کلیک کردن روی لینک کاهش پیدا کند، بک لینک سایت عملکرد مناسبی برای بهبود رتبه نخواهد داشت.

تجربه کاربری یا سئو، کدام مهمتر است؟

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های گرفتن بک لینک باکیفیت از سایت‌های معتبر است. این سایت‌ها بسته به اعتبار دامنه و تعداد بازدیدکنندگان روزانه، مبلغ مشخصی را برای انتشار مقاله شما در سایت خود دریافت می‌کنند. شما می‌توانید در قسمت‌هایی از مقاله‌ای که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید، به سایت راهنمایی در مورد بک لینک خود لینک دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله رپورتاژ آگهی چیسترا مطالعه نمایید. بک لینک‌ها باعث افزایش رتبه سایت می‌شوند و باعث بهتر دیده شدن وب‌سایت و پربازدید شدن آن می‌شوند.

از آن‌ها بخواهید که مقاله نقد و بررسی بنویسند و لینک سایت‌تان را هم در آن نقد قرار دهند. مثلا اگر من تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی باشم، بک لینک گرفتن از یک بیوتی بلاگر برایم بسیار مفید خواهد بود. حالا تصور کنید یکی از سایت‌های مهم و معتبر گردشگری در مقاله‌ای درباره تهران‌گردی، کافی شاپ من را معرفی کرده و به آن لینک داده است. اما اگر یک سایت ناشناخته بدون محتوا لینک سایت کافی شاپ من را در صفحات خود بگذارد چه اتفاقی می‌افتد؟ این بک لینک ارزش کمتری دارد. حالا اگر کسی که وب سایت کافه‌گردی دارد یا یک بلاگر قهوه و نوشیدنی به سایت من لینک بدهند، بک لینک باارزشی دریافت کرده‌ام. اما اگر از سایتی لینک بگیرم که مثلا در زمینه خرید و فروش ملک کار می‌کند، ارزش کمتری به دست آورده‌ام.