بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

با این وجود توصیه میکنیم، با استفاده از راهکارهای بالا، CP رایگان بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورید یا با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، برای خرید بتل پس اقدام کنید. باید به شما بگوییم بروزرسانی 16.1 این بازی بتل رویال به تازگی منتشر شد. بازی کالاف دیوتی موبایل به دو بخش اصلی تقسیم میشود. تمام سلاح های مدرن وارفر از ۹ بخش ساخته شده رایفل ها و اس ام جی ها و شات گان ها و ال ام جی ها و مارکس من ها و اسنایپر ها و چاقو ها و کلت ها و آر پی جی ها هست که هر کدوم از اونا تعدادی سلاح رو تو زیر مجموعه خودشون دارن.

توجه داشته باشید که استفاده از کد تقلب ممنوع است و به محض یافتن اینگونه اشخاص باید آنان را گزارش داده و ریپورت کنید. نکته بعدی در مورد دسترسی به وسایل کوله پشتی است و با توجه به اینکه اقلام غیرضروری زیادی در کوله خود خواهید داشت، دسترسی سریع به بستههای سلامتی زمانبر است. 8. این بازی 10 یا 12 دقیقه طول خواهد کشید بنابراین سریع باشید و در یکجا برای مدت طولانی نمانید. پس در این حالت نیز حواستان به نقشه کنار صفحه باشد تا اگر صدای قدم شنیدید، سریع هدفگیری را آغاز کنید. بازیکنانی که از 4 انگشت برای انجام بازی استفاده می کنند آزادی عملی بیشتری برای هدفگیری و تیراندازی خواهند داشت. اما باید انجام شده باشه .

به دلیل برخی مشکلات من تصمیم گرفتم که دیتای بازی رو اول بصورت پیش فرض در پوشه Picture کپی کنم. من خرید prime پابجی رو زدم. برای خرید کیس گیمینگ و خرید صندلی گیمینگ کلیک کنید. بلک آپس داستان یک افسر CIA به نام الکس میسون را دنبال میکند که در اتاقی مرموز به صندلی بسته شده، توسط صدایی ناشناس در حال بازجویی بوده و دائما اعداد عجیبی را مشاهده میکند. در نتیجه شما باید سبک بازیتان را پیدا کنید و سپس طبق آن، یک لودات بی نقص را برای خودتان سرهم کنید. این باعث شد اکتیویژن پروژه اسلجهمر گیمز را از سال ۲۰۲۰ کنار بگذارد و تریآرک را برای ساخت بازی روی کار بیاورد. قاعدتا قرار بود تریآرک بعد از انتشار بلک آپس 4 تا سه سال بعد روی پروژه بعدی خود کار کند، اما مشکلاتی که در توسعه کالاف دیوتی ۲۰۲۰ به وجود آمد باعث شد تا آنها مجبور شوند دوباره در شرایطی سخت وارد عمل شوند.

بازی کالاف دیوتی وارزون توانسته با عناصر خلاقانه گیمپلی تجربهای متفاوت، هیجانانگیز و پر زد و خورد را برای علاقمندان به سبک بتل رویال ارائه سایت e-games دهد. در حالت بتل رویال شما با یک چتر نجات و بدون داشتن هیچ تجهیزاتی در یک منطقه فرود میآیید. از کاربران می خواهد که برای داشتن ویژگی های بیشتر خرید درون برنامه ای انجام دهند. تعداد سوالهایی که کاربران عزیز در این مورد میپرسیدن زیاد بود و در نتیجه تصمیم گرفتم روش اتصال و تنظیم گیم پد داخل بازی رو به صورت کوتاهی آموزش بدم . ما در آموزش پابجی موبایل به شما خواهیم گفت که چگونه میتوانید UCهای خود را افزایش دهید. شما همچنین میتوانید با شکست دادن بازیکنان دیگر، سلاحها و تجهیزات آنها را لوت کرده و مورد استفاده قرار دهید. چراکه پلیر با زحمت و با صرف زمان بسیار اکانت خود را قوی مینماید و تبعاً در قبال دادن اکانت خود توقع دریافت مبلغی را خواهد داشت که اصلا هم توقع بیجایی نخواهد بود.

2. در هنگام تمرین کردن اگر سطح دشواری را روی سطح سوم قراردهید فقط با هدشات(هدف گرفتن سر) دشمنان شما آسیب خواهند دید و میتوانید برای تمرین هدف گیری از آن کمک بگیرید اما اگر هنوز به سطح حرفهای نرسیدید ما به شما سطح دشواری دوم را پیشنهاد میکنیم که فقط با هدف قراردادن بالاتنه دشمن به آنها آسیب میرسانید. اگر در منطقه آبی بمانید، به مرور از میزان سلامتی شما کاسته شده و میمیرید. دوما این که این عنوان در بازه به شدت کوتاه هشت ماه ساخته شد. موتور بهبودیافته اسلجهمر گیمز به آنها اجازه میداد محیطها و مدلهای انسانی به شدت واقعگرایانهای بسازند و به انیمیشنها بهبود قابل توجهی ببخشند. سیستم حرکتی (مثلا دویدن روی دیوار) که مستقیما از آن بازی آورده شده بود، و با این که دیگر خبری از اسپشیالیستها نبود، اما سیستم جایگزینش یعنی Combat Rigs حس و حال مشابهی میداد. مپهای معروف بازی عبارتنداز : Livik , Erangel , Karakin در این میان نقشه لیویک در مقایسه با سایر نقشهها بسیار کوچکتر است (2 کیلومتر در 2 کیلومتر). بازیکنان در ابتدا هیچ سلاحی همراه خود ندارند و با Loot کردن میتوانند در داخل نقشهها سلاحها و گجتهای مورد نیاز خود را به دست آورند.

برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت مناسب می توانید از این بخش اقدام نمایید. نظرات خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید. بازی Call of Duty: Black Ops 4 اولین بازی از سری ندای وظیفه بود که بخش داستانی یا Campaign نداشت و فقط دارای بخش چند نفره یا Multiplayer بود. چند سالی بود که جو منفی دور سری بازی های کالاف دیوتی روز به روز افزایش مییافت، در حدی که حتی عنوان رضایتبخش و به نسبت خلاقانهای همچون Black Ops 2 هم نتوانست از افزایش تعداد مخالفان این سری جلوگیری کند. 2. بُکشید اما همیشه غارت نکنید ؛زیرا مخفی ماندن و از دور شلیک کردن به دشمن بهتر است. 5. از برداشتن دارویمسکن، بانداژ و نوشیدنی انرژیزا و تجهیزات دیگر بهراحتی عبور نکنید زیرا همین موارد کوچک در انتهای بازی نقش تعیینکننده به خود میگیرند. آمریکاییها برای جلوگیری از قدرتمندتر شدن خالد و نجات شهر آماده حمله به آنجا میشوند و هدف اول ایستگاه تلویزیونی است که خالد از آنجا برنامههایش را پخش میکند، ولی انگلیسیها تصمیم میگیرند پیش از حرکت سربازهایشان مهره اسب را برای اطمینان به جلو بفرستند؛ ولی این مهره گم شده!

هیچ نسخه ی مود و هک شده ای برای این بازی موجود نیست. در هر دست از مود بتل رویال پابجی موبایل 100 بایکن وارد بازی می شوند.بعد از 40 ثانیه تمام بازیکنان برای پریدن از هواپیما آماده می شوند که با استفاده از چتر بر روی جزیره یا بیابانی فرود میآیند. خرید بتل پس کالاف و بتل پس پلاس به این دلیل اهمیت دارد چون تنها رویدادی است که علاوه بر آیتم های مختلف و کارت های بازی، روزانه تعداد مشخصی سی پی کالاف موبایل را نیز می توانید بدست بیاورید. با خریداری بتل پس، شما میتوانید به صورت رایگان بسیاری از اسکینهای بازی را قفلگشایی کرده و از آن لذت ببرید. پس از اینکه وارد بازی شدید، میتوانید در منوی اصلی مد وارزون را بین دو مد Multiplayer و Spec Ops ببینید و آن را اجرا کنید. Spec Ops هم توانست به یکی از حالات محبوب بازی تبدیل شود، اما میتوان گفت که به اندازه زامبی از عناوین تریآرک نتوانست روی آینده سری تاثیر بگذارد.

استفاده از آنها باعث میشود که به صورت خودکار هدف به روی بازیکن دشمن برود. تغییرات جزیی در CHEER PARK که به هر بازیکن یک زمین تمرین اختصاصی میدهد که بتوانند مهارت های خود را افزایش دهد. بدون شک استفاده از یک هدفون خوب و با کیفیت باعث میشود بهتر صدای بازیکنان را در اطراف خود بشنوید و البته اگر چنین امکاناتی را ندارید میتوانید از نشانگر خود بازی استفاده کنید تا به مکان شلیک دشمنان پی ببرید. کشته شدن سریع در بازی های اینچنینی بسیار دردناک خواهد بود.اما نگران نباشید این بازی چندین مکانیزم حیات دوباره برای شما فراهم می آورد و بازیکنانی که کشته می شوند، اگر هنوز یک هم تیمی زنده داشته باشند به گولاگ فرستاده می شوید. اینفینیتی وارد چندین سال بود که روی یک موتور کاملا جدید برای خود کار میکرد.

United Offensive شامل یک بخش داستانی میشد که از همان ساختار سه بخشی آمریکا-بریتانیا-شوروی بهره میبرد. و خب، ریمستر مدرن وارفر 1 هم از نظر تجاری یک شکست بود و بخش چندنفرهاش با استقبال چندانی مواجه نشد. خیلی از بازیکنان بازی موبایل پابجی خواهان این مورد هستند که چگونه در PUBG حرفه ای شویم و یا چه لوداتی درست کنیم که بتوانیم دشمنانمان را به راحتی هرچه تمامتر شکست دهیم. این سلاحها به گفته اکثریت بازیکنان پابجی، این موارد تفنگهای بسیار خوب و کاربردی هستند. به همین خاطر مود فرانت لاین شباهت بسیار زیادی به جنگهای واقعی دارد و بازیکنان میتوانند یکی از نزدیکترین تجربهها به نبرد واقعی را در این مود کالاف دیوتی موبایل داشته باشند.

برخی از مپهای محبوب سری بلک آپس هم به عنوان مکانهای مشخصی در این مپ حضور داشتند، همچون Nuketown. همچنین میتوانید قبل از دانلود بازی محبوب پابجی برای موبایل با بازی فورتنایت نیز آشنا شوید. اگر به هر دلیلی نمیخواهید بازی کالاف دیوتی موبایل را از طریق گوگل پلی استور یا فروشگاههای داخلی دانلود و نصب کنید، میتوانید فایل APK آن را به صورت جداگانه گرفته و این بازی را به صورت دستی روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید. 15. توجه کنید که اگر دشمن در داخل ساختمان مخفی شده است، در اکثر موارد میتوانید از طریق پنجرههای ساختمان او را غافلگیر کنید. شما در بازی پابجی موبایل میتوانید در دو حالت کلاسیک و آرکید مشغول بازی شوید؛ بخش کلاسیک بازی اینگونه است که بصورت انفرادی، جفت یا بصورت یک تیم درون نقشه بازی قرار خواهید گرفت و هرچقدر که میزان دمیج و افرادی که به دست شما کشته شدهاند بالاتر باشد، به همان میزان در رده بندی جهانی پابجی امتیاز کسب خواهید کرد.

بازیکنان میتوانند COD Mobile را در BlueStacks از Google Play Store داخلی دانلود کنند. در بخش پایانی همین مطلب با تعدادی از رمز های PUBG Mobile جهت دریافت UC میتوانید آشنا شوید. در PUBG Mobile باید لوازم و وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید و بازی در اختیار شما مجموعه ای از سلاحهای مختلف و انواع ماشینها، قایقها و حتی موتورسیکلت قرار میدهد. این هیجان زمانی تکمیل میشود که افراد انواع آیتمهای جذاب بازی مانند اسلحهها و اپراتورهای قدرتمند مختلف را در اختیار داشته باشند. با این حساب، دیگر اصلا عجیب نیست که بازیهای دیگری هم برای پلتفرم موبایل در اختیار افراد قرار بگیرند و وارزون موبایل هم از این قاعده مستثنی نیست. اما شرایط در بازی اینگونه نیست.

در ادامه مقاله ترفند های تنظیمات پابجی نکات مهمی ذکر شده است که نباید آنرا از دست داد. اما ترس از دست دادن حساب یا سرمایه شما را از ادامه این مسیر بازداشته است. با ورود به حساب خود میتوانید روند بازی را در دستگاههای مختلف ادامه دهید و برای مثال میتوانید هم روی گوشی و هم روی تبلت از بازی کالاف دیوتی موبایل لذت ببرید. شما باید تشخیص دهید که کجا لازم است بشینید. بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از بهترین بازیهای کنسولی برای موبایل بازسازی شده است و استفاده از قابلیتهای بالا و همچنین تکیه فراوان به هوش بازیکن شما را تا ساعتها سرگرم میکند. بعضی اوقات این گزینه در سمت چپ صفحه نمایش داده می شود و اگر بازیکن از آن استفاده کند یا آن را از دست بدهد یک گیم پلی خواهد داشت. حالت تمرینی: اگر در بازی Call of Duty Mobile تازه وارد هستید و به سیستم کنترل آن مسلط نیستید، این اثر دو راه را برای تمرین کردن پیش پایتان میگذارد. تنها راه حل بقا در این بازی غارت منابع و کشتن فوری دشمنان است و برنده کسی است که با تاکتیک و استراتژی بتواند به سایرین غلبه کند. 6. رویکردتان در هنگام بازی متعادل باشد و سعی کنید براساس داشتهها و شرایط موجود استراتژی خود را تعیینکنید.