بازی کالاف وارزون را حرفهای بازی کن! راهنمای حرفهای بازی Call Of Duty Warzone

بعد از اتصال گیم پد علامت اتصال در کنار ساعت ویندوز مشاهده خواهد سایت e-games شد . میتوانید نام دشمنانتان را در هر کجا که باشند مشاهده کنید. پس از ورود به آن منو گزینه های ADS یا HIP را مشاهده خواهید کرد. برای اینکه حساسیت شما به درستی اعمال شود بهتر است گزینه switching while opening ADS را تیک بزنید اگرچه Switching after ADS animation ends نیز توسط برخی از بازیکن های حرفه ای استفاده می شود. یکی از معروف ترین سبک های بازی کالاف دیوتی موبایل سبک بتل رویال است که در این سبک شما به همراه 100 نفر از بازیکنان دیگر در یک جزیره از هوا پیما فرود می ایید و باید سعی کنید در زمان کوتاه سلاح و تجهیزات برای خود جمع اوری کنید تا بتوانید با بقیه بازیکنان بجنگید.برنده در این بازی فردی است که اخرین نفر زنده بماند.بعد از گذشت زمان کوتاهی در جریان بازی دایره ای ابی رنگ به اسم زون کوچیک و کوچک تر می شود و شما باید سعی کنید درون ان زون باقی بمانید وگرنه کم کم از میزان سلامتی شما کم شده و در اخر کشته می شوید و بازی را میبازید. یکی از محبوب ترین سری بازی های اکشن که تا به حال بر روی کامپیوتر و تمامی کنسول ها ساخته شده است و همگی با ان اشنایی دارید.

اولین دلیل این است که این بازی از سری بازی های کالاف دیوتی است. مخصوصا بتل رویال کالاف دیوتی موبایل که پرطرفدار ترین بازی موبایل در حال حاضر است که شما همراه با چیت کالاف دیوتی موبایل یاد می گیرید که چگونه در مود بتل رویال نیز همانند مولتی پلیر حرفه ای شوید. محبوب ترین بسته در فروشگاه کالاف بسته بتل پس کالاف میباشد. در کنار رایگان بودن بازی کالاف موبایل، در داخل فروشگاه بازی پکیجهای CP کال آف و آفرهای پولی و پرمیوم وجود دارد که آیتم های جذاب و مهم بازی را شامل میشود تا لذت و سطح رقابت شما در بازی را به شکل بسیار محسوسی افزایش دهند. اگر حالت پیشرفته را انتخاب کنید، اجازه شخصیسازی بیشتری خواهید داشت و میتوانید سیستم کنترل را به شکل دلخواه تغییر دهید. چنانچه در این زمینه مشکل دارید و نمی دانید این بازی را به چه شکل نصب کنید در این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله به بررسی ترکیب خفن ترین تفنگ ها در کالاف دیوتی موبایل میپردازیم با ما همراه باشید تا با گان های ال ام اجی آشنا شوید. یکی از مهم ترین ترفندهای کالاف دیوتی موبایل استفاده از نارنجک در محیط های بسته است.

اگر به دنبال یک بازی شوتر چند نفره آنلاین هستید که امکان رقابت با دیگر بازیکنان سراسر جهان را داشته باشید، کالاف دیوتی موبایل از جمله عناوینی است که حتما باید آن را امتحان کنید. اگر پیشتر بازیهای فرنچایز کالاف دیوتی را تجربه کرده باشید، تا حدی میتوانید از همان ابتدا با این اثر نیز ارتباط برقرار کنید، زیرا این نسخه از سایر عناوین این مجموعه از اکتیویژن (Activision) نیز المانهایی را در خود دارد. اگر عاشق بازیهای شوتر اول شخص هستید، بدون تردید باید یک شانس هم به این اثر بدهید. گاهی اوقات هم اگر از وای فای استفاده میکنید، اتصال اینترنتتان را به دیتای موبایل تغییر دهید تا شاید مشکل رفع شود. در استفاده از نارنجکهای چسبنده مهارت پیدا کنید: نارنجکهای چسبنده بسیار مفید هستند، زیرا وقتی آنها را پرت میکنید، با برخورد به زمین تغییر جهت نمیدهند و مسیرشان عوض نمیشود. اگر از اسپیکرهای استریو استفاده میکنید، میتوانید به جای استفاده از هدفون، صدا را تا حد زیادی بالا ببرید. به داشته باشید که اگر سرعت عمل بالایی نداشته باشید و کاراکتر دیگری سریعتر به سلاح دست پیدا کند، میتواند به راحتی شما را از بین ببرد.

در نقشههایی مثل Killhouse و Nuketown پرتاب نارنجک از یک سمت به سمت دیگر کار سادهای است و میتواند به سرعت موجب آسیب زدن به دشمنانتان شود. در Alcatraz نقاط مرتفع زیادی دارد و معمولا در آن جا میتوانید سلاحهای Sniper Rifle پیدا کرده و از آن به سادگی برای از بین بردن دیگران استفاده کنید. برای خرید cp کالاف دیوتی موبایل ارزان، میتوانید به وبسایتهای واسط سر بزنید. یکی از نکات مهم و عالی خرید بتلپس بازی کالاف دیوتی موبایل این است که افراد با خرید یک بتلپس میتوانند بهصورت نامحدود به دیگر بتلپسها نیز دسترسی داشته باشند. اما تجهیزات پیشرفته بازی فقط با خرید سی پی کالاف و خرج کردن آن قابل آنلاک شدن هستند! این کارتها هم قابل خریداری بوده و هم در طول بازی با تکمیل ماموریت ها بدست می آیند اما اگر فقط روی تکمیل این ماموریت ها حساب باز کنید از قافله عقب مانده اید، چرا؟ به نقشه نقت کنید و به دنبال رد پا بگردید: در بتل رویال اگر محلی که دشمن در آن حضور دارد را بدانید، یعنی نصف مسیر موفقیت را طی کردهاید.

همانطور که در بالا ذکر شد، با نصب نسخه هک شده کال آف دیوتی، جان گیمرها بی نهایت میشود. برنامه ES file explorer برای نصب بازی لازم است که از طریق لینک زیر میتوانید آن را دانلود کنید (نحوه دانلود و نصب در ویدیو توضیح داده شده است). تلفن هوشمندتان را برای نصب بازی آماده کنید: شما برای نصب بازی کالاف دیوتی موبایل و دانلود دیتای آن حداقل به 1.6 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت. جف لیچ (Jeff Leach) وظیفهی صداپیشگی گوست را در کال آو دیوتی مدرن وارفر سال ۲۰۱۹ بر عهده داشت اما پس از یک سری نظرات زنستیزانه او که اخیراً دوباره در فضای مجازی منتشر شده است، اکتیویژن اعلام کرد که او دیگر در سری بازی کال آو دیوتی نقشی نخواهد داشت. بتل رویال امروزه جذاب ترین مود بازی انلاین در بین جوامع گیمر ها است. اگر به دنبال خرید سی پی ارزان هستید تاپ جم شاپ یهترین گزینه برای خرید ارزان ترین سی پی کالاف دیوتی است.

و اگر با درصد بالا از آن استفاده کنید اصلا نیاز نیست به خود زحمت بدهید فقط کافی است دکمه ایم بات را زده و شروع به تیراندازی کنید دشمن در صدم ثانیه بصورت صد در صد کشته می شود. در این جا شما میتوانید به تمرین هدفگیری و تیراندازی مشغول شوید. عقبنشینی ممکن است به این معنا باشد که شما در بازی نیستید و کاری انجام نمیدهید، در حالی که همتیمیهایتان سخت مشغول نبرد هستند. داشتن 10 لود اوت به این معنا است که شما میتوانید با طی مسابقه و با توجه به شرایط که در آن قرار دارید، رویکرد خود را تغییر دهید.

جنگافزارهای فراوان و متنوعی در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود دارد که میتوانید این به دستشان آورده و آنها را ارتقا دهید. چیت دمیج یکی از گزینه های چیت کالاف دیوتی موبایل است که در بخش بتل رویال بسیار کارامد است. اصلی ترین نکته در بازی های مولتی پلیر سرعت انتخاب و دقت بالای تیر اندازی است. یکی از حیاتی ترین ترفندهای کالاف دیوتی موبایل انتخاب نقطه فرود درست است. سی پی کالاف دیوتی موبایل چیست؟ همچنین گیمرهای حرفهای با انتخاب اسکینهای خاص، برای دیگر بازیکنان کالاف دیوتی موبایل خطونشان میکشند و به آنها هشدار میدهند که با یک گیمر بسیار حرفهای طرف هستند. برعکسی پابجی موبایل کالاف دیوتی موبایل از گرافیک و گیم پلی بهتر و همچنین حالتهای مختلف بازی زیادی برخوردار است. شاید بتوان از CBR4 به عنوان بهترین گان بتل رویال کالاف دیوتی موبایل یاد کرد.

نارنجکهای دودزا را از یاد نبرید: یکی از ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل به استفاده از نارنجکهای دودزا مربوط میشود، زیرا این تجهیزات بسیار مفید هستند. نقشهها را یاد بگیرید: این که مسیرها، راهروها و دیگر مکانهایی که احتمال دارد از طریق آنها به شما حمله شود را به خاطر بسپارید، کاملا حائز اهمیت است. هنگام بازی شما xp جمع آوری می کنید به کمک این ایکس پی ها می توانید سطح خود را ارتقا دهید و لود اوت های بیشتری باز کنید. تنها در این صورت است که قطعاً تیم شما به جمع تیمهای برنده خواهد پیوست. در این حالت دکمه های کیبورد مشخص میشن . به طور کلی باید گفت که Blackout همان حالت بتل رویال کلاسیک است.

گیمرها میتوانند با پیدا کردن آنها، به یک کد برسند. یک گزینه هم در منوی بازی وجود دارد که با فعال کردن آن دیگر نیازی به فشردن یک دکمه نیست و بطور خودکار همیشه در حال دویدن هستید. فراموش نکنید که امکان فعال شدن CP برای کاربران مهمان ممکن نیست. زمان استفاده از کدها و پیشرفت در بازی، ممکن است توسط دیگر گیمرها ریپورت شوید که موجب مسدود شدن حساب کاربری شما میشود. گاهی اما ممکن است همتیمیهای شما تصمیمی بر خلاف نظرتان بگیرند. شما باید سلاحهایتان را با توجه به نوع بازی و نقشهای که در آن حضور خواهید داشت، تغییر دهید. نقشههای این اثر بسته به نوع بازی مد نظرتان، متفاوت هستند و برای تجربه بازی در هر نقشه باید خود را آماده کنید.

این نوع چیت قابل اجرا بر روی کامپیوتر بوده است و بر روی شبیه ساز گیم لوپ قابل اجرا است. در واقع میزان حساسیت با توجه به بزرگنمایی نیز قابل تغییر است. بازی کردن در هریک از این حالتها نیز دارای پیش نیازهایی است. برای آنلاک کردن لود اوتهای بیشتر، سطح XP خود را افزایش دهید: شما با بازی کردن بیشتر میتوانید سطح XP خود را افزایش دهید تا در نهایت سطحتان بالا برود. همراه با تیمتان در یک مکان فرود بیایید، همراه با تیم حرکت کنید، در کنار هم بجنگید؛ در این حالت میتوانید برنده بازی باشید. از آن جایی که رقابت در این اثر بسیار شدید است، بسیاری از گیمرها به دنبال ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل هستند تا بتوانند مهارتهای خود را به سرعت افزایش دهند.

این سبک از بازی هم بسیار جذاب است و ترفند ها و بازیکنان حرفه ای خاص خود را دارد.در این سبک از بازی کالاف دیوتی 10 نفر از بازیکنان در یک نقشه کوچک قرار میگیرمد و به دو دسته 5 نفری تقسیم میشوند و باید با هم به رقبت بپردازند.برنده بازی گروهی است که تعداد بار بیشتری از گروه مقابل را کشته باشد . شما چه ترفند هایی را به سایر گیمرها پیشنهاد میکنید؟ اول باید اکانت رو گوشیو روی فیسبوک لینک کنید با ابزار عبور از تحریم و بعدش اکانت call of duty داخل pc رو لوگ اوت میکنید و وقتی میخاد بره داخل بازی، روی فیسبوک بزنید و جیمیل و پسوورد فیسبوکتون رو وارد کنید و بعد میره داخل و همون اکانت قبلیتون میتونید بازی کنید با سپاس … اغلب اوقات زمانی که صرف خشابگذاری پیستول میکنید بسیار کمتر از سلاحهای اصلی است. این موضوع شامل اعتبار، Weapon XP، بتل پس XP، صندوقچهها (Crate) و گاهی اوقات سلاحها، شخصیتها و اسکینهای جدید میشود. در واقع شما به صورت درونبازی میتوانید برای دوستانتان XP بفرستید و میتوانید در عوض Weapon XP دریافت کنید. یکی از این استفادهها جایی است که میتوانید از داشتن کارتهای Weapon XP بیشتر بهرهمند شوید.

سلاحهایتان را ارتقا دهید: شما به عنوان پاداش میتوانید کارتهای مربوط به سلاحها را دریافت کرده و از آنها برای ارتقا اسلحه خود استفاده کنید. هر سیزن از کالاف دیوتی موبایل بتل پس دارد تا وقتی شما ماموریت های مختلفی را انجام دادید یک ایتم جدید در بتل پس بازی برای شما بازشود و ان را دریافت کنید که شما با خرید سی پی از سایت تاپ جم شاپ میتوانید کلیه ایتم های موجود را باز کنید.با اتمام تایر شما در بتل پس به 50Tir سی پی شما بصورت کامل به مقدار ریجن خود به حساب شما برمیگردد.و می توانید مجددا از بتل پس سیزن بعد نیز استفاده کنید.