اگر قصد خرید تلویزیون شهری را دارید، این ۵ سوال را از خودتان بپرسید

بنابراین کیفیت بالایی را ارائه نمی کند. برد کنترل وظیفه پخش تصاویر را بر عهده دارد. سایر قابلیت های ویدئو وال ها : کارکرد ۲۴ ساعته ، قابلیت کنترل از طریق گوشی هوشمند ، قابلیت اتصال به لپ تاپ و سایر دستگاه های هوشمند ، استفاده از چراغ LED برای کاهش دمای دستگاه ، قابلیت پخش ویدئو های آنلاین و … تصاویر یکدست و یکپارچه با قابلیت چینش دلخواه بسیار مهم است. این بخاطر تکنیک موجود در مانیتورها است. این مانیتورها دارای قاب باریک هستند و تقریبا تصویر یکپارچه ارائه میدهند؛ به همین جهت از لحاظ نمایش تصویر با کیوبها قابل مقایسه هستند. از لحاظ کاربردی : این تلویزیون ها به دو دسته indoor و outdoor تقسیم بندی می شوند. از لحاظ راه اندازی: اصولا این نوع از تقسیم بندی بر اساس آفلاین بودن و آنلاین بودن شان طبقه بندی می شوند. اگرچه حداکثر رزولوشن پشتیبانی شده کنونی در مانیتور ویدیو والFHD است، اما در ویدیو وال ۴ در ۴ نیز حتی مشکلی از لحاظ کیفیت تصویر نخواهیم داشت.

یکی از مسائل مهم راجب این نوع تلویزیون ها امنیت آن است. اگر شما در استفاده از ویدئو وال تازه کار هستید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که مهارت های شبکه چند نمایشگر خود را به ویژه عملکردهای زنجیره ای، مانند انتقال سیگنال های برق و ویدئو بین نمایشگرهای مختلف تقویت کنید. اکنون باید پاور را به ماژول ها متصل کرد. در مانیتورهای صنعتی متناسب با پروژه میتوان ورودیهای مختلفی را با فرمتهای متفاوت به مانیتور وصل کرد. به این صورت که حتماً قطب منفی پاور به قطب منفی ماژول وصل شده و همچنین قطب مثبت پاور به قطب مثبت ماژول وصل شده باشد. از طرفی از نظر آب و هوایی استاندارد حفاظتی IP، به آنها کمک میکند تا در برابر نفوذ گردوغبار و همچنین نفوذ مایعات عملکرد مناسبی در شرایط سخت و مناطق خاص داشته باشند. از طرفی با توجه به استحکام بالای این پنلها در برابر ضربه، انتخاب این مدل نمایشگرها توجیه بیشتری دارد.

این نمایشگر شامل ۱۶ پنل مستطیلی است.

این تابلوها مناسب برای نمایش تصاویر دوربین مداربسته و همچنین فیلمهای از پیش آماده هستند که برای اهداف تبلیغاتی و یا موارد دیگر از تابلو پخش میشوند. درصورتی که آماده سازیهای ابتدایی انجام شده باشد، راه اندازی نمایشگر دیواری Video Wall ساده است. البته برای استفاده از تلویزیونهای شهری راه دیگری نیز وجود دارد و آن اجاره این محصولات است. تلویزیونهای شهری مزایای فراوانی نسبت به تلویزیونهای معمولی و تابلو ال ای دی دارند که در زیر به تشریح برخی از این مزایا میپردازیم.

تلویزیون شهری

ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی است که برای تبدیل انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار میگیرد. این تلویزیون ها که در این مقاله با آن آشنا می شوید یکی از بهترین روش های تبلیغاتی فضای باز و فضای بسته است. در این مقاله تلاش میکنیم در مورد قیمت، خرید، آموزش و فروش ویدیو وال صحبت کنیم. در ادامه در مورد ویژگیها و برتریهای آنها صحبت خواهیم کرد. وقتی از ویدئووال صحبت میشود، یکی از اولین مشکلاتی که به ذهن میرسد، ارگونومی اتاق کنترل و نحوه نشستن اپراتورها و فاصلهی آنهاست. با استفاده از تلویزیون شهری به راحتی می توانید برای مدت زمان مشخصی به صورت مفید و موثر تبلیغات داشته باشید به شرط آنکه نسبت به مشتریانتان شناخت کافی داشته باشید و محل نصب تلویزیون شهری در جایی باشد که مطمئن هستید مشتریانتان از آن محلها گذر کرده و به تبلیغات شما اهمیت می دهند .

به این قابلیت جانماندن تصویر گفته میشود.

این منابع میتواند کامپیوتر، لپ تاپ، سی دی، دی وی دی و یا موارد دیگری باشد که می تواند در به نمایش در آوردن اطلاعات مورد نیاز کمک نمایند.. براساس اطلاعات مرکز آمار ایران که با مشارکت ۱۹هزار و ۶۱۸خانوار نمونه شهری و ۱۸هزار و ۳۷۰خانوار نمونه در نقاط روستایی انجام شده، در سال گذشته متوسط درآمد اظهار شده سالانه یک خانوار شهری ۱۱۲میلیون و ۴۲۱هزار تومان بوده است که نسبت به سال قبل، ۵۱درصد افزایش نشان میدهد. دیزل ژنراتورهای خورجینی یا نوع V به دقت بالایی نیازمند هستند و تعمیر و بالانس مکانیکی آنها متفاوت است.

ضمنا همکاران ما در واحد فروش میتوانند در زمینه خرید این محصولات، به شما مشاوره رایگان بدهند. مانیتورهای صنعتی برای اینکه بهترین عملکرد را به ما بدهند باید یکسری ویژگی داشته باشند. برای مثال در یک پروژه که برای دیسپچینگ اجرا شد، دقیقا به دلیل وجود آنالیزهای مهم دیتا، بهترین راهکار استفاده از Video Wall بود. نرم افزار کاملا فارسی video wall ، امکان تعریف پنجره های متعدد در ابعاد و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید . Video Wall یا Display Wall مجموعه ای از چند نمایشگر هستند که با قرارگیری در کنار هم تصویری در ابعادی بسیار بزرگتر تشکیل می دهند. بیشترین شباهت مربوط به ابعاد وسیع هردو نمایشگر است که با قرار گرفتن ماژول ها در کنار هم محدودیتی در ابعاد ندارد.(همچنین پنل های تلویزیون شهری به صورت متری ارائه میشود.) بنابراین ویدئو وال ها کیفیتی بسیار بالاتر دارند.

یعنی در این پنلها شاهد shadow picture نیستیم.

پس اگر به جنبه تبلیغاتی و درگیرکردن مشتری به ویدئو وال نگاه میکنید، این گزینه پیشنهاد میشود. ماژولهای SEMIOUTDOOR در مقابل باران به هیچ وجه آببندی نیستند ولی محتویات تابلو روان را در مقابل نور خورشید به راحتی نمایش میدهند. بنابراین کمتر کسی می تواند منکر تاثیر مستقیم تابلو روان یا تابلو های led را در افزایش میزان فروش محصولات شود. هرچه میزان زرق و برق یک تابلو بیشتر باشد و رنگ های مناسبی در آن به کار رفته باشد توجه افراد و مشتریان مختلف بیشتر جلب شده و به افزایش درآمد حرفه مورد نظر کمک بسیاری می نماید. این سیستم می تواند در کنار پخش تصاویر زنده ، تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش نماید . در صورتیکه منبع اصلی تصویر کیفیت مناسبی داشته باشد، محتوا به صورت۸k نیز قابل پخش است. لازم به ذکر است که قطر داخلی بایستی به اندازه ای باشد که یک نفر براحتی بتواند از درون آن عبور کند.

اگر شما نیاز به نصب نمایشگرها در فضای بیرونی داشته باشید، حتما باید از این مدل استفاده کنید. ماژول ها نیز خود شامل تعداد زیادی لامپ LEDهستند که روشنایی هر ماژول توسط این لامپ ها تامین می گردد و معمولا چندین منبع تغذیه برای تهیه ولتاژ لازم برای کارکرد آنها به کار می رود. این نمایشگر شامل ۱۶ پنل مستطیلی است. ابعاد پنل ها متغیر است و معمولا بسته به مدل آن هر نمایشگر می تواند به شکل تقریبی بازه ای بین ۵۵ تا ۸۵ اینچ یا بیشتر داشته باشد که بسته به مدل انتخابی متفاوت است. تابلو روان ها یکی از این تابلو های جذابی می باشد که در هر گوشه و کنار خیابان های بزرگ می توانید شاهد آنها باشید. مرکز خرید تلویزیون شهری پایالایت با بهترین و به صرفه ترین قیمت تلویزیون شهری این امکان را به شما می دهد که همکاران گرامی می توانند، قطعات لازم جهت تلویزیون شهری، ساخت سازه تلویزیون شهری، تابلو های روان را بدون واسطه خریداری نمایند قیمت قطعات تلویزیون شهری ما در نوع خود بی نظیر است.

جنس برخی از پنلها به گونهای است که بعد از مدت زمانی که تصویر ثابت میماند، یک هاله یا شبح مانندی از نور روی مانیتور تولید خواهد شد. مانیتورهای صنعتی به دلیل اینکه از بردهای صنعتی و پنلهای محکمتری استفاده میکنند، مدت زمان بیشتری کار خواهند کرد. این پنل ها از نظر ظاهری مانند نمایشگر های خانگی هستند با این تفاوت که دارای قابلیت ها و قدرت سخت افزاری بیشتری هستند. به این قابلیت جانماندن تصویر گفته میشود. به فاصله مرکز به مرکز دو پیکسل مجاور هم بر حسب واحد میلیمتر، گفته میشود. دانلود نرم افزار کنترلرهای سری T1000 جهت LED پیکسلی و پیکسل مربعی و استیج و تیوب و … نمایشگرها، کیوبهای پروژکتور، نمایشگرهای LED و LCD در تشکیل video wall استفاده میشوند. کیوبهای پروجکشن، ماژولارهستند و برای مونتاژ ساختار ویدئو وال ساخته شدهاند و دارای این مزیت هستند که برای حفظ یکپارچگی تصویر دارای لبه باریک هستند. با گذر زمان، با توجه به از دست رفتن دیتای مهم در لبه و حاشیهی مانیتورهای صنعتی، طرفداران ویدیووالها بیشتر شدند.

اما این محصول قابلیت ها و ویژگی های زیاد دیگری نیز دارد، که در ادامه به آن ها می پردازیم. اما نکتهی مهم این هست که اصولا به دلیل روشن بودن دائمی این نمایشگرها، باید از مانیتورهای صنعتی استفاده کرد. چرا که بر حسب استاندارد مصرفی در یک روز حدود 8 ساعت باید روشن باشند. به همین دلیل بصورت 7 روز هفته و 24 ساعت روز(24/7) میتوان انتظار کارکرد از آنها داشته باشیم. در سمت دیگر نیز میتوان خروجیهای متفاوت با فرمتهای مختلفی را انتظار داشت. کیفیت تصویر در این حالت مناسب هست و میتوان تصویری یکدستی را انتظار داشت.

تابلوی روان یک وسیله الکترونیکی است که یک متن، تصویر و فیلم بر روی نمایشگر آن اجرا می شود. این نقطه ضعف در پنلهای IPS از کمپانی ال جی پوشش داده شده است. کنترلهای استفاده شده در سیستمهای ویدئو وال از بهترین برندهای موجود در بازار با کیفیت بسیار بالا تا حد 6K بوده و با انتخاب مستری امکان فارسی نیز در آن قرار داده شده است. در تلویزیون شهری از پنل هایی استفاده میشود که در آن چراغ های ریز LED جاگذاری شده که چراغ های آن از نزدیک قابل تشخیص است و فناوری پیکسلی برای تصاویر وجود ندارد. ماژول LED از طریق کابلی به نام کابل فلت با هم سری و از طریق کنترلربرنامه دهی می شوند ،منبع تغذیه (پاور تغذیه) هم برق مورد نیاز تابلو LED را تامین میکند به دلیل این که این بلوک ها قابل تعویض و جایگزینی مجدد هستند ماژول ال ای دی نامیده می شوند چرا که در علم الکترونیک به قطعاتی که قابلیت جدا شدن و پیوند خوردن مجدد را دارند به اصطلاح ماژول می گویند.

همچنین مصرف توان در مانیتورهای ویدئو وال بسیار پایین است. همچنین BACK PROJECTION ها برای جاسازی درفریمهای ویژه طراحی شدهاند. تنوع محصولات ، طراحی خاص و مبتکرانه و جنس فوق العاده محصولات ساخته شده توسط گروه پارس پرتو باعث شده است تا بسیاری از مشتریان ما از طریق مشتریان سابق به گروه معرفی شوند . در پنل ویدیووالها به گونهای طراحی شدهاند، که هرکدام به صورت مجزا و یا هماهنگ با سایر پنلها قابل برنامهریزی باشند. یعنی در این پنلها شاهد shadow picture نیستیم. ۲-نصب: پنلها و سختافزارهای دیگر در کنار هم نصب شده و یک تصویر نهایی و یکپارچه تولید میشود. منظور از تراکم پیکسلی کمتر نزدیک بودن پیکسلهای تصویر به هم است، چون هر چه فاصله ناظر از نمایشگر بیشتر باشد امکان دیده شدن جزئیات خیلی ریز و دقیق کمتر میشود به همین دلیل از تراکم پیکسلی کمتر استفاده میکنند و همچنین چون ابعاد تلویزیون شهری باید بزرگتر باشد تراکم پیکسلی کمتر دارای قیمت پایینتری میباشد و مقرون به صرفه هستند.

نرم افزار ها و سخت افزار های این سیستم (کنترلر ویدئو وال) ، مستقل از نوع نمایشگر بوده و قابلیت نمایش تصاویر بر روی انواع نمایشگر های دیتا پرژکتوری یا انواع LCD,LED و تلویزیون را فراهم می کند .ما در پروژه های ویدئو وال از تلویزیون های صنعتی با Bezel بسیار کم و از برندهای ال جی (LG)، سامسونگ (SAMSUNG) و پاناسونیک (Panasonic) استفاده میکنیم. این تابلو قابلیت نمایش متن , عکس , فیلم , قطعات تابلو روان افکت و … به تلویزیون هایی اطلاق می شود برای نمایش فیلم یا هر گونه آگهی تبلیغاتی در مکان هایی چون اتوبان، خیابان وصل می شود.

قاب یا فریم در ساخت تابلو های روان ، برای مونتاژ مناسب کلیه تجهیزات تابلو روان در نظر گرفته شده است. نرم افزار Video Wall یک رابط کاربری برای کنترل نمایشگر، کنترلر و محتوای دستگاه منبع است. انتقال اطلاعات به کارت انجام می پذیرد، برد کنترل ها به دو دسته کلی دارای حافظه برای ذخبره (آنلاین)و پخش اطلاعات و بدون حاقظه(آفلابن) تقسیم می شوند.برای کنترلر های آنلاین علاوه برد کنترلری(رسیور) که پشت ماژول ها نصب می شود نباز به سندر و ویدئو پروسسور(دارای ورودی های متنوع می باشد و برای تغییر سایز تصویر ورودی به سایز تلویزیون شهری مورد استفاده قرار می گیرد).

لازم به ذکر است که در ساخت و تعمیرات تلویزیون های شهری به مانند تابلوهای روان از ماژول استفاده شده است ودر زمان ایجاد مشکل باید ماژولها را به دست متخصص تعمیرات تلویزیون شهری سپرد تا با خیال راحت این قسمت مهم از تلویزیونهای شهری تعمیر شوند. نکته: برای برخی مکانها تکرار محتوا به این شکل میتواند مفید باشد، ولی هدف کلی، ایجاد تصویر یکپارچه از محتوا در کل ویدیو وال است. سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع و با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد . تابلو روان یکی از شیوه های جدید تبلیغات میباشد که با توجه به قابلیت استفاده از رنگ های متعدد، جایگاه مناسبی در بین کسب و کارهای مختلف دارد. نمایش به صورت اشکال هندسی و زوایه دار می تواند تبلیغات شما را جذاب تر کند .

قطعات تابلو روان