اپلیکیشن های کتابخوان الکترونیکی معرفی 3 برنامه‌ کتابخوان ایرانی

با کمک سایت فیدیبو و برنامه مخصوص اندروید و آی او ایس این سرویس شما می توانید خرید کتاب و خواندن کتاب را ر دستگاه های هوشمند خود تجربه کنید. شما در این مکان می توانید از بهترین ناشران ایرانی کتاب خریداری کنید و کتابخانه شخصی برای خود بسازید. تغییر نوع و اندازه فونت کتاب، جستجو در محتویات کتاب، فعال کردن حالت شب برای مطالعه آخر شب، حاشیه نویسی و غیره از امکانات دیگر فیدیبو است. اپلیکیشن EBookDroid یکی از بهترین برنامه های رایگان کتابخوان است که از رایج ترین نوع فایل از جمله DJVU, PDF, XPS, fb2, CBR و CBZ همراه با فرمت های معمول EPUB, RTF, https://faraketab.ir/ MOBI و AWZ3 پشتیبانی می کند. علاوه بر این، EBookDroid از دیکشنری، هایلایت کردن متن، حاشیه نویسی رایگان و غیره پشتیبانی می کند و یک پلاگین هم برای اضافه کردن قابلیت های بیشتر وجود دارد همه این گزینه ها رایگان بوده و برنامه دارای تبلیغات نیست. در عصر دیجیتال، برنامه های کتابخوان جایگزین کتاب های چاپی معمولی شده اند.

ساخت اپلیکیشن کتاب

نرم افزار کتابخوان فیدیبو یکی از معروف ترین نرم افزارهای کتابخوان فارسی است که با رعایت حق نشر به صورت کاملا قانونی اجازه دانلود کتاب و مطالعه آن را به مخاطب می‌دهد. در فیدیبو آرشیو بزرگی از کتاب های دیجیتالی وجود دارد که می‌توانید آنها را ارزان تر از نسخه چاپی بخرید. دستۀ دیگری از اپلیکیشن های کتابخوان الکترونیکی هم در بازار الکترونیک موجود هستند که تنها روی بخش دومی که گفتیم تمرکز دارند. درواقع این برنامه‌ها صرفاً به جهت ارائۀ یک سری خدمات رفاهی تولید شده‌ و در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. به کمک این نرم افزارها شما می‌توانید کتاب‌های الکترونیک یا فایل‌هایی با پسوندی مثل PDF، EPUB، TXT و … را روی کتاب‌ خوان خود اجرا کنید. علاوه بر این، امکاناتی مثل ایجاد کتاب‌خانۀ شخصی، آپلود و ذخیره‌سازی فایل‌ها روی فضای ابری، برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌های الکترونیک و … از جمله مواردی است که در این نرم‌افزارهای کتاب‌ خوان وجود دارد.

سایت و سرور دانلود سایت یاس دانلود در داخل کشور میزبانی می شوند. تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد. استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید. برای استفاده از نسخه ویندوزی به رمز عبور نیاز دارید درصورتیکه رمزعبور ندارید بعدازنصب، بر روی لینک ” رمز عبور را فراموش کرده ام” کلیک کنید. دسته‌بندی کتابها بر اساس موضوع، دسترسی را برای رسیدن به کتاب مورد نظر آسان ساخته است.

خرید فیدیبوک: 11 ویژگی مهم که باید بدانید!

اینکه گاهی ممکن است کتابی را بخواهید که تنها در یکی از این دو اپلیکیشن کتاب‌خوان موجود باشد. با توجه به اینکه کمتر کسی حاضر می‌شود برای استفاده از هر اپلیکیشن کتابخوان به سراغ بوک ریدر تولیدی همان شرکت برود، در نتیجه برای خریداران انتخاب یک کتابخوان اندرویدی گزینۀ بهتری است. علاوه بر این فراموش نکنید که کتابخوان‌هایی مثل کیندل عملاً از زبان فارسی هم پشتیبانی نمی‌کنند.

  • اگر کاربر سیستم عامل مایکروسافت هستید، برنامه‌های کتابخوان برای ویندوز را به همراه مزایا و معایبشان در زیر معرفی کردیم.
  • در این بخش، تعدادی از معتبرترین برنامه‌های کتابخوان را برای سیستم عامل‌های مختلف هر دستگاهی که روی میز (مانند کامپیوتر و لپ تاپ) مورد استفاده قرار می‌گیرد، ذکر می‌کنیم.
  • تهیه و تولید ای بوک نیازی به قطع درختان و آسیب به طبیعت ندارد.
  • اول از فیدیبو شروع کردم، چون فیدیبو اولین برنامۀ کتاب‌ خوان ایرانی است.
  • در این مطلب قصد داریم بهترین و پر طرفدارترین برنامه‌های کتابخوان را جداگانه برای هر کدام از سیستم عامل‌های دستگاه‌های رومیزی و گوشی‌های همراه ذکر کنیم.

اپلیکیشن های کتابخوان الکترونیکی معرفی 3 برنامه‌ کتابخوان ایرانی

خواندن کتاب های الکترونیکی روی گوشی های اندرویدی یکی از اولین امکاناتی بود که به این دستگاه‌ها اضافه شد و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. علاوه بر فرمت pdf که فرمت معمولی کتاب های الکترونیکی است، فرمت های مختلفی… دانلود برنامه moon reader برای اندروید خدمت کاربران عزیز وبسایت ایزی پی سی هستیم. این برنامه جذاب یکی از کاربردی ترین برنامه ها برای اهل مطالعه است. دانلود برنامه کتابخوان برای اندروید به شما کمک می کند تا همیشه اطلاعات دلخواهتان همراه تان باشد.

نمونه کار طراحی سایت