اتاق فرار کرج

شما در این اتاق فرار به‌صورت ناخواسته در تله جرمی سخت‌گیر افتاده‌اید و در انتظار اعدام هستید. شما باید کلید خروج را پیدا و از این زندان مخوف و مرموز فرار کنید. اتاق فرار مالیخولیا از بازی‌های متفاوت مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۹۵ درصد و درجه هیجان ۴۰ درصد دارد.

تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. همانطور که اشاره شد سوژه و موضوع داستان در اسکیپ روم زیاد است و فرار کردن تنها یکی از موضوعات اتاق فرار ، اما شاید اولین موضوع آن باشد.

جالبی اتاق فرار در این است که شما در کنار این حس‌ها باید منطقی تصمیم بگیرید. شاید در ابتدا خیلی حس ترس را تجربه نکنید و بگویید این یک بازی است، اما هرچقدر که بگذرد، واقعا در بازی غرق می‌شوید. هیچ بازی دیگری در دنیا امکان تجربه این حس را به شما نمی‌دهد.

در هر صورت جان خود را از دست می‌دهید؛ فقط باید برای جلوگیری از نابودی دنیا تلاش کنید. اگر به شخصیت شرلوک هولمز علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده پرونده‌های مشکوک قتل سر در آورید این اتاق فرار به‌شدت پیشنهاد می‌شود. این مجموعه دو اتاق فرار با نام اره و آسانسور دارد که هر دو جذابیت‌های خود را دارد و در ادامه به شما معرفی می‌شود. مجموعه موظف است قبل از شروع بازی از ترس‌های آنی که در سناریو وجود دارد شرکت‌کنندگان را مطلع کند.

  • اتاق فرار کینه با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است.
  • سناریوی اتاق فرار پادزهر یکی از آن سناریوهایی است که حس کنجکاوی را قلقلک می‌دهد تا با دوستانتان تجربه‌­اش کنید.
  • درجه سختی ۱۰۰ درصد، این بازی را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب بین حرفه‌ای‌های اتاق فرار کرده است.
  • با نصب اپلیکیشن علی‌بابا، هرچه از سفر بخواهید، در دسترس شماست.

نظر شما چیست؟ بهترین اتاق فرار تهران کدام است؟ اگر اتاق فرار دیگری را تجربه کرده‌اید که برایتان جذاب بوده، نام آن را با کاربران علی بابا به اتاق فرار ترسناک اشتراک بگذارید. اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد قطعا آشناید. داستان از این قرار است که یک قاتل زنجیره‌ای در هر قسمت تعدادی از افراد را در محیطی زندانی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد برای نجات جان خود دست به کارهای عجیبی بزنند. این اتاق فرار با ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های این تهران است و فضاسازی این اتاق در نوع خود بی‌نظیر است و هیجان بسیار زیادی را برای شما به‌همراه خواهد داشت. داستان از این قرار است که وقتی شما وارد بازی می‌شوید، یک عملیات تروریستی قرار است تا یک ساعت دیگر در شهر تهران اتفاق بیفتد!

اتاق فرار فال نحس

اتاق فرار کرج در این بازی هدف نهایی شما پیدا کردن و خنثی کردن بمب شیمیایی آقای هابر است تا بتوانید جان خود را نجات دهید. در اتاق فرار کلبه وحشت مجموعه انگیما فضایی ترسناک و همراه با توهم را تجربه خواهید کرد. این بازی با سختی ۷۰ درصد معما و ۷۰ درصد ترس، تجربه‌ای جالب برای شرکت‌کنندگان است. اتاق فرار سیگنال از بازی‌های محیطی مجموعه اسکیپ روم است. چنانچه پیش‌تر نیز اشاره شد بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با موضوع و بازی‌های متنوع در اقصی نقاط تهران وجود دارند. ایده طراحی این بازی واسه اولین بار توسط یه شرکت ژاپنی با تاسیس «تاکائو کاتو» در سال 2007 کلید خورد.

معرفی ژانرهای اتاق فرار و ۸ ژانر محبوب اسکیپ بازها