اتاق فرار خانه پدری مجموعه اتاق فرار های رتسل روم-آل اسکیپ

اگر علاقه به بازی با سبک کارآگاهی دارید این اتاق فرار با محیط متفاوت خود می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. از ویژگی‌های این اتاق فرار که آن را نسبت به سایر اتاق فرارهای تهران متمایز می‌کند، محل برگزاری آن است که در یک عمارت ۲۰۰ساله در یک فضای متفاوت و خاص اجرا می‌شود. دکور اتاق فرار هم دقیقا یکی از اون چیزاییه که خیلیا رو جذب میکنه.

صاحبان آن خانه دو جن‌شناس معروف با نام‌های اد و لورن وارن مسئول نگهداری از عروسک آنابل هستند. اتاق فرار، یا همان اسکیپ روم را می توان جذاب ترین بازی در حین ماجراجویی دانست. شما و هم گروهی هایتان در این بازی معمایی باید با استقاده از سرنخ هایی که بدست می آورید، به دنبال نقشه ای برای حل معماها و پازل هایی که از قبل توسط طراحان بازی تهیه شده باشید تا بازی را در کمترین زمان به پایان برسانید. اسکیپ روم مورد نظر، بازی معمایی را برای شما فراهم می کند و درجه سختی آن شصت درصد است. این اتاق برای کسانی که اولین بار است اتاق های فرار را تجربه می کنند، انتخاب مناسبی خواهد بود. این بازی از دیگر اتاق های فرار تهران است که در برج میلاد برگزار می شود.

مجموعه تونل اسکیپ

اتاق فرار خانه پدری مجموعه اتاق فرار های رتسل روم-آل اسکیپ بلیت این سناریو نفری هفتادوپنج هزار تومان است و فقط ۱ ساعت فرصت دارید. اتاق فرار کیش و مات طبق گفته‌های خود مجموعه به شدت دلهره‌آور است و گفته می‌شود که حداقل باید تجربه ۵ بار اتاق فرار را از قبل داشته باشید. این مجموعه در حال حاضر دارای ۲ اتاق فرار فعال است؛ اتاق کیش و مات و اتاق گذر حاج زینل. اگر هم تا الان تجربه ی اتاق فرار را نداشتید، این مطلب ما به شما کمک می کند که دفعه بعدی که قرار شد با دوستانتان دور هم جمع شوید، شما آن کسی باشید که پیشنهاد اتاق فرار را می‌دهد.

اتاق فرار فریتز هابر

یا به عنوان مثال ممکن است با برداشتن یک جسم، ضامنی فعال شده و باعث به خطر افتادن جان اعضای گروه شود. به همین دلیل است که باید در بازی اتاق فرار به صورت تیمی شرکت کنید. او کسی است که از دور بازی را نگاه می‌کند و بر آن نظارت دارد. اپراتور وظیفه دارد که به عنوان مثال در هنگام ورود به اتاق از دستگاه مه ساز استفاده کند و یا در قسمتی از بازی صدای وحشتناک را پخش کند. علاوه بر همه این‌ها، اپراتور بازی کسی است که اگر دچار مشکل شدید می‌توانید با او تماس بگیرید. در ضمن بهتر است کسانی که به این بازی علاقه دارند در یک تیم قرار بگیرند.

اتاق فرار هویت مخفی

تجربه سرگرمی خاص را ما در اتاق های فرار اسکیپ وی آی پی تجربه All Escape کنید . هنگام قدم‌گذاشتن در این اتاق با یک محیط پراز تاسیستات روبه‌رو خواهید شد و باید با استفاده از روش‌های مختلف از آن خارج شوید. افراد بالای ۱۶ سال می‌توانند در ماجراهای این اتاق فرار شرکت کنند. برای رزرو بلیط اتاق‌های فرار مرکز بازی‌های فکری می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید. این اتاق فرار نیز زیرمجموعه‌ای از مجموعه اسکیپ تایم محسوب می‌شود. اتاق فرار صحرای کالاهاری یک ماجرای شگفت‌انگیز دارد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

  • به هر حال شما نیاز به کار تیمی دارید و باید از قوانین ریاضی، تیز بینی، منطق ربط دادن چیز‌های مختلف به هم و شجاعت استفاده کنید.
  • در اتاق فرار دور دنیا شما یک ساعت فرصت دارید که چمدان مسافر دور دنیا را پر کنید.
  • در این بازی، به ترس تمامی بازیکنان با دقت و جزئیات کامل فکر شده است.
  • در این اتاق فرار تهران ممکنه یک خودکشی مشکوک رخ داده باشه و راز این خودکشی تا به امروز پنهان مونده باشه!
  • مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد.
  • اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است.

این فضا ممکن است یک خانه بزرگ باشد یا یک اتاق بسیار کوچک، این به سناریو بستگی دارد. هر چقدر اتاق فرار شما معروف‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، در همان ابتدا با دیدن طراحی دچار دلهره خواهید شد. در حال حاضر سناریو‌های متفاوتی در ایران به وجود آمده‌اند. البته تقریبا سناریو‌های آدم‌ربایی و گروگان گیری، دزدان دریایی، شکار گنج، زامبی‌ها، خانه‌های خالی از سکنه، زندان‌ها، و آزمایشگاه‌های علمی بسیار محبوب و متعارف هستند.