آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان

آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان

در این راهنما ضمنمعرفی مختصر کوکوین، ابتدانحوه ساخت حساب و برقراری امنیتآن را آموزش می‌دهیم و سپس یاد می‌گیرید که چگونه در این صرافی آموزش ثبت نام در کوکوین ارزهای دیجیتال رامعاملهکنید. برای ترید کردن در صرافی کوکوین ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت بالا روی Trade و سپس Spot کلیک کنید تا وارد بازار اسپات شوید. برای ورود به اپلیکیشن موبایل کوکوین روی این لینک کلیک کنید و اپلیکیشن را نصب کنید. در مرحله بعد میتوانید احراز هویت از طریق اثر انگشت را فعال کنید.

سپس در بخش «Google Verification» روی گزینه « Configure» کلیک کنید.

صرافی کوکوین در کدام کشور قرار دارد؟ صرافی کوکوین در کشور هنگ کنگ قرار دارد. به محض ورود به حساب کاربری کوکوین، یک پاپ آپ به نشانه یادآوری فعال کردن 2FA نمایش داده می‌شود. برای فعال کردن احراز هویت دوعاملی وارد پروفایل خود شوید و گزینه «Account Security» را انتخاب کنید. سپس در بخش «Google Verification» روی گزینه « Configure» کلیک کنید. ابتدا قسمت ۲-۱ را انتخاب نمایید تا فرایند ثبت نام از طریق ایمیل انجام شود. در قسمت ۲-۲ ایمیل خود را وارد نمایید و سپس بر روی دکمه ۲-۳ کلیک نمایید تا کد امنیتی به ایمیل شما ارسال شود.

نحوه ساخت کیف پول ترون لینک

هدف این است که به سرمایه گذاران خرد کمک کنیم تا بهترین نهاد مالی را برای خود پیدا کنند. مطابق تصویر بالا، در کادر اول ایمیلی که به آن دسترسی دارید را وارد کنید. شاید یکی از جذاب ترین ویژگی صرافی Kucoin اختصاص وام به کاربران خود باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه آموزشی بیزآموز می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. اگر تفاوت از آستانه فراتر رود، سفارش شما تا حدی در برابر سفارش های موجود در بازار که قیمت آنها زیر قیمت ورشکستگی است، اجرا می شود.

اگر گزینه ی دیگه ای هم غیرفعال بود میتونید با فعال کردنش در صفحه مشاهده کنید. طبق بررسی که کردیم برای حل خطای 204 اول کش برنامه رو پاک کنید و مجدد تست کنید در صورتی که همچنان با این خطا مواجه شدید برنامه رو پاک کنید و مجدد از وبسایت کوکوین نصب کنید تا مشکل رفع بشه. TradingView یکی از سایت‌های پُرکاربرد بین معامله‌گران بازارهای مالی، به‌ويژه… تبدیل ریال به ارز دیجیتال و برعکس، یکی از چالش‌های…

لایو ترید

در صفحه ای که برایتان باز می شود باید در قسمت سرچ (قسمتی که در تصویر زیر مشخص شده) نماد رمز ارزی که می خواهید را تایپ نمایید. بطور مثال اگر میخواهید تتر واریز کنید usdt را سرچ کنید. به سراغ اصل ماجرا و نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین میرویم . صرافی اوککس بسته به منطقه شما و نوع ارزی که می‌خواهید با آن ارز دیجیتال بخرید، روشهای پرداخت مختلفی را پشتیبانی می‌کند. 2- در صفحه جدید در قسمت بالای صفحه گزینه‌های مربوط به مراحل برداشت وجه و در قسمت پایین آن تاریخچه برداشت‌های حساب شما نمایش داده می‌شود.

چگونه می توان جزئیات معامله فیوچرز در صرافی کوکوین را مشاهده کرد؟

سود آن به طور مداوم تغییر می‌کند و از ۱ تا ۲ درصد در یک روز متغیر است. این قابلیت باعث شده تا افراد بتوانند در یک ارز سوم نیز درآمد کسب کنند درحالی‌که انعطاف زیادی برای کار با ارزها وجود دارد. در قسمت بالا سمت راست گزینه‌ای با نام Assets وجود دارد که وقتی روی آن کلیک کنید گزینه دیگری با نام Assets Detail می‌بینید. وقتی در زیر آن کلیک کنید لیستی باز می‌شود که تمام سود شما را نشان می‌دهد. سفارش نوع سوم کمی پیشرفته‌تر است و نیاز به توضیح دارد.