آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex

برای پذیرفته شدن، کلمه عبور باید شامل اعداد، حروف بزرگ انگلیسی، حروف کوچک انگلیسی و اشکال باشد. توجه کنید، حتماً از کلمه عبور با درجه سختی بالا و ایمن استفاده شود. کلمه عبور خود را از اعداد و حروف تصادفی برگزینید و آن را به‌خاطر بسپارید.

محدودیت‌های واریز و برداشت در صرافی کوینکس به چه صورت است؟

در ویدئوی زیر بصورت مختصر ولی مفید راجب به محیط فیوچرز یا perpetual صحبت کرده ایم ، پیشنهاد میشود حتما ویدئو را تا انتها مشاهده کنید ، راجب به محیط مارکت و لیمیت و همچنین تعیین حد سود و حد ضرر کامل آموزش داده ایم . و به معاملاتی که در جهت نزول قیمت میگیریم short میگویند که از گزینه sell استفاده میکنیم . روی گزینه Add که در انتهای تصویر مشاهده میکنید کلیک فرمایید . توجه داشته باشید که بعد از 24 ساعت میتوانید تمام پول خود را از این طرح با سودش خارج کنید البته اگر به پول خود نیاز داشتید مگر نه هر زمانی که اراده کنید میتوانید پولتان را برگشت دهید . ما به شما پیشنهاد میکنیم کمتر از محیط AMM استفاده کنید و بیشتر ترید انجام دهید چرا که اینگونه سود بسیار بیشتری از بازار را بدست می آورید . وقتی پاسخی برای دیدگاهم ارسال شد، مرا از طریق ایمیل آگاه کن.

چگونه با اتریوم درآمد غیرفعال در ارزهای دیجیتال کسب کنیم؟

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ثبت نام در کوینکس با گوشی.

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex

اکنون در این صفحه باید روی دکمه Send code کلیک کنید تا بلافاصله صرافی کوینکس ایمیلی حاوی کدی عددی برای شما ارسال کند که کافی است تا آن کد را در باکس پشت send code وارد کرده وسپس روی دکمه Next کلیک کنید. برای هر بار عبور باید به قسمت log in رفته و ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید تا بتوانید وارد اکانت خودتان شوید. با در نظر گرفتن تمام موارد بالا، با انتخاب گزینه آبی رنگ “I’ll reconsider it” مراحل غیرفعال‌سازی حساب کاربری شما تکمیل خواهد شد. به وب‌سایت «coinex.com» بروید، وارد حسابتان شوید و در گوشه بالا سمت راست، روی گزینه «Account» کلیک کرده و در فهرست باز شده بخش «تنظیمات حساب» را انتخاب کنید. تیم باینری آپشن جاب در سال 88 به وجود آمد که شامل کارکشته ترین و همچنین موفق ترین تریدر های ایرانی بود ، لذا تصمیم به ایجاد سایتی کردیم تا دانش و مهارت های خود را به سایر افراد بصورت رایگان ارائه دهیم .

قیمت لحظه ای ارز الگوراند؛ معرفی کامل، بررسی آینده و تحلیل ALGO

❇️لازم به ذکر است امکان دارد در آینده قوانین کوینکس نیز تغییر کند و شما باید همواره مراقب سرمایه های خود باشید و میزان دارایی زیادی را در صرافی ها نگهداری نکنید. می توانید بر اساس پیش بینی های خود در مورد روند صعودی و نزولی قیمت ها خرید و فروش کنید. این به مهارت های فنی بالاتری نیاز دارد، یعنی شما باید قادر به تجزیه و تحلیل فنی و کنترل سود و زیان باشید.

در نظر داشته باشید که ممکن است در به روز رسانی های بعدی شاهد ایجاد تغییر در محل این گزینه باشید. در این بخش آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس را به صورت مرحله به مرحله با هم مرور می‌کنیم. دقت داشته باشید که برای طی کردن این مراحل در سایت رسمی کوینکس نیاز به فیلترشکن یا VPN خواهید داشت.

در حال حاضر میشه جور دیگه ای به حسابم برگردم؟ الان فقط رمز حساب و کیف پولم رو دارم. حالا از قسمت بالا سمت راست فهرست assets را باز کنید و گزینه برداشت را بزنید. برای اطمینان از ایمنی وجوه کاربران، کوینکس از ذخیره ‌سازی کیف پول سرد چند علامتی استفاده می‌کند، اگرچه آنها مشخص نمی‌کنند که چه درصدی از وجوه سپرده شده نزد آنها آفلاین نگه داشته می‌شود. آنها همچنین می افزایند که همکاری با تیم امنیتی درجه یک جهان محافظت کامل را فراهم می کند اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی آن تیم امنیتی را تشکیل می دهد وجود ندارد. در بخش معاملات فیوچرز یا Perpetual کوینکس، شما می توانید با استفاده از اهرم، دارایی خود را چند برابر کرده و با آن به ترید بپردازید. دقت داشته باشید که در معامات فیوچرز امکان چند برابر شدن سود و زیان شما وجود دارد.