
بروزرسانی: 04 تیر 1404
کارگردان The Witcher 4: ما سعی می کنیم تمام NPC ها را طوری طراحی کنیم که منحصر به فرد باشند و داستان خودشان را داشته باشند
تری، نمایش داده شده در The Game Awards 2024 برای The Witcher 4، اگرچه طول، بود و اطلاعات مهمی را در مورد حال و هوای بازی بیان می کرد، اما چیز خاصی در مورد گیم پلی بازی به طرفداران نشان نمی داد. حال در هفته های گذشته سازندگان در مصاحبه های مختلف اطلاعاتی را در مورد انتظارات ما از گیم پلی این ،وان به اشتراک گذاشته اند.

کارگردان بازی، سباستین کالیمبا، در مصاحبه ای با سازنده محتوا پاریس لیلی، در مورد اه، CDPR و آنچه استودیو می خواهد با NPC ها در Witcher 4 به آن دست یابد، صحبت کرد. طبق گفته Kalimba، هدف این است که هر NPC در بازی احساس کند. زندگی و داستان های منحصر به فرد خود را دارند.
ما متعهد شده ایم که هر NPC را در The Witcher 4 طوری طراحی کنیم که انگار داستان منحصر به فرد خود را زندگی می کنند. ما همچنین در حال کار بر روی بهبود کیفیت NPC ها، ظاهر، رفتار، حالات چهره و غیره تا حد ممکن هستیم، زیرا می خواهیم تجربه واقعی تری ایجاد کنیم و سطح را به سطح بالاتری برس،م.
تاکنون CDPR تاریخ انتشار خاصی را برای The Witcher 4 اعلام نکرده است.
منبع: https://gamefa.com/1114583/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-the-witcher-4-%D8%B3%D8%B9%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-npc%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D9%85/